Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Den irriterande skatan!

Av Kristina - 4 mars 2010 15:03

Idag har man bara ätit, kollat på tv och ätit en massa glass. Jag vet att man ska vara ganska nyttig när man är gravid men jag är det egentligen. Just idag kände jag bara för lite glass helt enkelt, men jag har ätit mat med. Magen är lite stor nu fast jag bara är i vecka 23+4. Är det någon mer än jag som känner sig trött, irriterad och slö emellanåt? Japp. Igår fick jag ett sammanbrott för att jag kände att jag bara var oduglig, jobbig och allmänt irriterad i folks ögon. Hormonerna bara strömmar ut ur mina ådror och jag kan bara byta körfält hej vilt. Blir lätt irriterad och arg och sedan gråter jag bara för allt är så hemskt. Jag tvättade ett ton kläder igår samt handdukar som inte vart torra, där började problemet. Usch vad arg jag blev.

Varför tvättar jag så himla mycket på en gång för?? Ja det kan man undra. Jag kände bara att det skulle fixa sig på tre timmar men icke.


Idag är en sådan dag där jag bara har lust att spendera tusen spänn på skitsaker.

Vill köpa vagn nu oxå men får vänta en månad till åtminstone tycker sambo.

Äta mera glass-ja tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 15 maj 2010 17:00

Idag träffade jag Jenny och tog en fikapaus i Solna. Sedan när jag kommer hem ska sambon precis åka för att grilla med sin vän, hmm tänkte jag och sedan bestämde jag mig för att vara hemma iaf.    Tänkte faktiskt börja packa en väska redan nu med...

Av Kristina - 5 maj 2010 10:35

Ja idag är jag jobbfri men jobbar hemma istället med att försöka få det fint. Kollar barnvagnar och har hittat en som både jag och piff har sett. En grön! Jättefin.  Åker snart till Farsta centrum för att bli flexibel med shoppingcentrumen. Ska för...

Av Kristina - 24 april 2010 19:21

Idag var vi och hämtade möbler, kläder, leksaker osv till bebisen. Åkte sedan en sväng till Ikea för att handla möblerna, så nu är det bara att inreda. Har börjat med att tvätta sängkläder till bebisen och lite annat. ÅH! Mysig dag jag har haft. Myck...

Av Kristina - 24 april 2010 00:38

Idag Har jag efter jobbet varit med en av mina gravida väninnor från jobbet samt en icke gravid tjej på Broder Tuck på söder. Vi åt lite vitlöksbröd och sedan pommes frites. Sedan gick vi för att hitta toalett och handla glass och tillslut en promena...

Av Kristina - 22 april 2010 20:22

Den buffar med handen/foten och helt plötsligt känns det som något vasst kommit ner i mynningen. Nu håller den verkligen på för fullt i magen, 9 veckor kvar snart. Längtar tills möblerna kommer in i rummet, sedan kan man börja inreda på riktigt. ...

Presentation


Det finns en plats i mitt hjärta och den är bara för er två. Tänk att jag ska bli mamma snart=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards