Alla inlägg under maj 2010

Av Kristina - 15 maj 2010 17:00

Idag träffade jag Jenny och tog en fikapaus i Solna. Sedan när jag kommer hem ska sambon precis åka för att grilla med sin vän, hmm tänkte jag och sedan bestämde jag mig för att vara hemma iaf. 


Tänkte faktiskt börja packa en väska redan nu med grejjer till förlossningen. Har ju haft lite ont och spänningar dessa dagar och man vet aldrig vad som sker härefter. 

Packar bara lite smått. 


Ikväll blir det nog bara jag och tv´n. Lite trisst men så får det bli. Kan vara bra att vila nu när det bara är 5 veckor kvar. 

Allt annat är great!


Bye bye

Av Kristina - 5 maj 2010 10:35

Ja idag är jag jobbfri men jobbar hemma istället med att försöka få det fint. Kollar barnvagnar och har hittat en som både jag och piff har sett. En grön! Jättefin. 

Åker snart till Farsta centrum för att bli flexibel med shoppingcentrumen. Ska förbi jobbet ändå och lämna tidrapporten. Gör allt i samma vända. 

Okej. Har inte hänt så otroligt mycket annars på hemmafronten. 

Ska nog sluta att skriva blogg, trisst och har inte tid längre med detta. 


Kram stinisen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det finns en plats i mitt hjärta och den är bara för er två. Tänk att jag ska bli mamma snart=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards