Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Bebis har hicka=)

Av Kristina - 17 april 2010 12:49

Oj vad det gulpar i min mage och stöter till lite med jämna mellanrum.

JAAAA!!!!!!!!! Nu har min bror och hans tjej arrived till sthlm äntligen! Kul det ska bli att få träfa dem. Var jättelängesen.

Idag har dessutom jag och Pierre varit tillsammans i 5 år! 5 år alltså! Så jävla underbart allting känns. Och snar ska vi ha en bebis i våran lilla familj.

Magen blir större och större för varje dag känns det som nu, jag äter och äter. Men jag tycker ändå inte att det är tungt ännu.


Igår kollade vi på Ninja sassin och åt god mat samt hade jag köpt glass med chokladsås och babner och maränger. Gött det var.

Nu ska jag skriva tidrapport för denna månad på jobbet och kolla barnvagnar.


Krääääm!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 15 maj 2010 17:00

Idag träffade jag Jenny och tog en fikapaus i Solna. Sedan när jag kommer hem ska sambon precis åka för att grilla med sin vän, hmm tänkte jag och sedan bestämde jag mig för att vara hemma iaf.    Tänkte faktiskt börja packa en väska redan nu med...

Av Kristina - 5 maj 2010 10:35

Ja idag är jag jobbfri men jobbar hemma istället med att försöka få det fint. Kollar barnvagnar och har hittat en som både jag och piff har sett. En grön! Jättefin.  Åker snart till Farsta centrum för att bli flexibel med shoppingcentrumen. Ska för...

Av Kristina - 24 april 2010 19:21

Idag var vi och hämtade möbler, kläder, leksaker osv till bebisen. Åkte sedan en sväng till Ikea för att handla möblerna, så nu är det bara att inreda. Har börjat med att tvätta sängkläder till bebisen och lite annat. ÅH! Mysig dag jag har haft. Myck...

Av Kristina - 24 april 2010 00:38

Idag Har jag efter jobbet varit med en av mina gravida väninnor från jobbet samt en icke gravid tjej på Broder Tuck på söder. Vi åt lite vitlöksbröd och sedan pommes frites. Sedan gick vi för att hitta toalett och handla glass och tillslut en promena...

Av Kristina - 22 april 2010 20:22

Den buffar med handen/foten och helt plötsligt känns det som något vasst kommit ner i mynningen. Nu håller den verkligen på för fullt i magen, 9 veckor kvar snart. Längtar tills möblerna kommer in i rummet, sedan kan man börja inreda på riktigt. ...

Presentation


Det finns en plats i mitt hjärta och den är bara för er två. Tänk att jag ska bli mamma snart=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards