Alla inlägg den 20 april 2010

Av Kristina - 20 april 2010 21:22

Ok, till att börja med har början på veckan varit bra. Inte allt för stökig. Idag  var jag i en väldigt liten men lugn klass. Jag behövde detta. Verkligen att ta det lugnt en stund. Så förblev hela dagen faktiskt.


Helgens lopp var trevligt, promenerade från Fridhemsplan till odenplan, orkade faktiskt inte mer. Börjar känna mig lite lugnare i kroppen och verkligen lyssnar på vad den vill. Vill nu de sista 9 veckorna bara tagga ner och ska inte stressa runt.
Om 4 veckor ska jag gå hemma om jag inte orkar jobba in i det sista. Men som folk säger: Några veckor innan förlossningen, ta det lugnt, var hemma och ta ut den lilla lediga tid du har kvar. Sant faktiskt. Eller??


Veckan som blir: Jobba och vara hemma kanske någon dag om jag ej behövs.
I helgen hämtas sakerna till barnrummet och det skall installeras. Roligt detta ska bli. :)


NU är det iaf. läggdags!



Presentation


Det finns en plats i mitt hjärta och den är bara för er två. Tänk att jag ska bli mamma snart=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards